Сәрсенбі, 25 желтоқсан, 13:04

  • Қаз
  • Qaz

Бізге жаңалық
жіберіңіз:

+7(702)932-52-25
Жаңа шығарылым
№101 (2111)
24.12.2024
PDF мұрағаты

Электромобиль: бүгін, болашақ, болжам

09.04.2024

716 0

Сурет: business-gazeta.ru

Бұрын жасанды интеллект десе, баланың ісі санап, бейжай қарағандар көп-тін. Ғалымдардың өзі бұл бағытты бос әуре, айналасында әсіре айқай-шуы басым салаға телігенін білеміз. Әйткенмен соңғы жылдары салаға салынған инвестиция мен жасанды интеллект жүйесінің жетілуі тақырыпқа жаңа қырынан қарауға итермелеуде. Жаңа қыры былай тұрсын, сарапшылар дәл осы жасанды интеллекттің талай адамды жұмыссыз қалдырып, көп саланың ақыры келетінін айтып отыр.

Әлеуметтік желіде жасанды интеллект салған фото-бейне өнімдерді қызықтаған боларсыз. Адам қолымен жасалған дүниеден мысқал кем емес. Енді, міне, керек дерек пен мақала мәтінін әзірлейтін жасанды интеллект жүйелер пайда болды. Яғни болашақта адамның ой, физикалық еңбегін талап ететін сала азаятын секілді. 

Осы орайда «Ақмешіт апталығы» газеті эскпериментке көшпек. Редакция басылым бетінен жасанды интеллектке орын беріп, журналистік қабілетін сынап көруді шешті. Осы мақсатта «wordify» жүйесіне (жасанды интеллект) «Қазақстандағы электромобиль импорты мен болашағы» тақырыбында мақала әзірлеуді тапсырған едік. Мақаланы бірге оқиық, оқырман!

Қазақстанда электромобильдер импорты жыл сайын өсіп келеді. 2020 жылы 900-ге жуық электромобиль импортталды, бұл алдыңғы жылдармен салыстырғанда айтарлықтай өсім.

Қазақстанда электромобильдерге сұраныстың өсуінің негізгі себептерінің бірі – жасыл энергетиканы дамытуға және атмосфераға зиянды заттар шығаруды азайтуға бағытталған тұрақты экономикалық саясат. Қазақстан мұнай мен табиғи газдың ірі өндірушісі, сондықтан электромобильдерді пайдалануға көшу қатты отын түрлеріне тәуелділікті азайтуға мүмкіндік береді.

Алайда Қазақстанда электромобильдерге деген қызығушылықтың артуымен бірге оларды пайдалану мен қолдауға байланысты проблемалар да бар. Негізгі мәселелердің бірі зарядтау станцияларының инфрақұрылымына байланысты. Қазіргі уақытта Қазақстанда зарядтау станциялары аз, бұл алыс сапарларда электромобильдерді пайдалануды қиындатады. Қазіргі уақытта елде 200-ге жуық зарядтау станциясы бар, бірақ олардың көпшілігі қалаларда орналасқан және бүкіл ел бойынша қамту жеткіліксіз.

Тағы бір мәселе – электромобильдер мен олардың бөлшектерінің қымбаттығы. Импорттық автомобильдерге арналған жоғары баж салығының әсерінен Қазақстанда электромобильдердің бағасы басқа елдерге қарағанда едәуір жоғары. Бұл электромобильдер сатылымын дамытпай отыр.

Сондай-ақ электромобиль саласын оқыту және техникалық қызмет көрсету мәселелері бар. Қазіргі уақытта Қазақстанда электромобильдерге жөндеу және қызмет көрсете алатын білікті мамандар жеткіліксіз. Бұл электромобиль иелері үшін кепілдік қызметі мен жөндеуді ұйымдастыруда қиындық туғызуы мүмкін.

Алайда осы мәселелерге қарамастан, Қазақстан Үкіметі электромобильдер нарығын дамыту үшін қадамдар жасауда. Электро­мобильдерді сатып алуға, жаңа зарядтау станцияларын салуға және осы салада мамандарды оқытуға салықтық жеңілдіктер мен субсидияларды енгізу – осының бәрі Қазақстанның электромобильдерді елдің болашақ көлік секторының негізгі элементтерінің бірі ретінде қарастыратынын көрсетеді.

Қорытындылай келе, Қазақстанда электро­мобильдер импорты белсенді даму сатысында тұр. Кейбір қиындықтарға қарамастан, Үкімет пен бизнес қауымдастығы елдегі электромо­биль саласына қолдау жасауға тырысады. Зарядтау станцияларының инфрақұрылымын арттыру, электромобильдер бағасын төмен­дету және мамандарды оқыту – Қазақстанда электромобиль нарығын дамыту жолындағы маңызды қадамдар.

Фото мен мақала авторы:

жасанды интеллект Мәтінбек

 


 

Жылдам ақпарат алу үшін Facebook, Instagram желілері мен Telegram каналымызға жазылыңыз!

Тағы да оқыңыз: