Жексенбі, 14 сәуiр, 03:36

  • Қаз
  • Qaz

Бізге жаңалық
жіберіңіз:

+7(702)932-52-25
Жаңа шығарылым
№29 (2039)
13.04.2024
PDF мұрағаты

Өз емханадан басқа медициналық қызметтерді ала аламын ба?

29.08.2023

282 0

Еңбек демалысы немесе тіркелген жерінен тыс оқу кезеңінде қазақстандықтарда осы сұрақ туындайды: өз емханадан басқа медициналық қызметтерді алуға бола ма? Осы және басқа да сұрақтарға Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының Қызылорда облысы бойынша филиалының директоры Бақыт Исмаханбетов жауап берді.

Спикер түсіндіргендей, ҚР-да емхананы еркін таңдау құқығын бірнеше жағдайда ғана пайдалануға болады: егер бекітілген жері бойынша емханада қажетті маман болмаса немесе оған жазылу мүмкін емес, ал кезекті күту ұзақ уақытқа созылатын жағдайда (10 күннен артық); егер пациент өзінің ауруы туралы белгілі бір дәрігерге қаралуға дағдыланған болса немесе жақын адамдары ұсынған клиникаға жолдама беруді талап етсе.

Еркін таңдау бойынша диагностикалық қызметтерді немесе профильді маманның кеңесін қалай алуға болады?

  • пациент өзінің аймақтық дәрігеріне жүгінеді
  • басқа емханаға жолдама алады
  • сол жерге дәрігердің қабылдауына жазылады
  • дәрігер қабылдауында болады немесе тексеруден өтеді

Қандай медициналық қызметтерді учаскелік дәрігердің жолдамасынсыз алуға болады?

  • егер пациентте күттіру мүмкіндігі жоқ төтенше жағдай немесе жарақат болса
  • егер пациент стоматологиялық көмекке жүгінсе (жоспарлы немесе шұғыл)
  • пациент дерматовенерологқа жүгінген кезде
  • егер пациент өзінде онкологиялық немесе гематологиялық ауруға күдік туындаған жағдайда, тар бейінді маманға жүгінсе
  • пациент тіркелген жері бойынша гинекологқа немесе психологқа жүгінген кезде
  • егер пациент жастар денсаулық орталығына жүгінсе
  • пациент қайта жүгінген кезде немесе қатерлі ісікке күдіктенсе
  • егер пациент өз ауруын динамикалық бақылау үшін профильді медициналық орталыққа жүгінсе
  • медициналық поездарда немесе жылжымалы медициналық кешендерде медициналық қызметтер алу кезінде

Аталған жағдайлардың барлығында пациент медициналық көмек алғысы келетін клиникаға өз бетінше жазылады және белгіленген уақытта дәрігердің қабылдауына келеді.

Қандай жағдайларда пациенттерге басқа емханаларға жолдама берілмейді?

Егер пациентке қажетті қызметтерді өз учаскесінің көрсету мүмкіндігі болса. Мысалы, психолог, аймақтық дәрігер, медбике, акушердің қабылдауы, патронаж, актив, иммундау, профилактика, СӨС, босануға дайындық мектебі, кейбір диагностикалық зерттеулер және басқа да қызметтер.

Егер сұрақтарыңыз болса, Қорға келесі қол жетімді байланыс арналары арқылы хабарласа аласыз: fms.kz ресми сайты, 1414 байланыс орталығы, Qoldau 24/7 және Telegramдағы Saqtandyry-Bot мобильді қосымшасы.

Можно ли получать медуслуги не в своей поликлинике?

В период отпусков или учебы не по месту прикрепления казахстанцы сталкиваются с таким вопросом: можно ли получать медицинские услуги не в своей поликлинике? За комментариями мы обратились к директору филиала Фонда социального медицинского страхования по Кызылординской области Бахыту Исмаханбетову.

            Как пояснил спикер, правом свободного выбора клиники в РК можно воспользоваться в нескольких случаях: если в поликлинике по месту прикрепления отсутствует нужный специалист, к нему нет записи или большая очередность (более 10 дней); если пациент привык обращаться к одному и тому же врачу по поводу своего заболевания или настоятельно просит направление в клинику, которую ему порекомендовали близкие.

Как получить диагностические услуги или консультацию профильного специалиста по свободному выбору?

  • пациент обращается к своему участковому врачу
  • получает направление в другую клинику
  • записывается там на прием
  • посещает врача или проходит обследование

Какие медицинские услуги можно получить без направления участкового врача?

  • если у пациента неотложное состояние или травма
  • если пациент обращается за стоматологической помощью (плановой или экстренной)
  • при обращении пациента к дерматовенерологу
  • если пациент обратился к узкому специалисту по подозрению на онкологическое или гематологическое заболевание
  • при обращении пациента к гинекологу или психологу по месту прикрепления
  • если пациент обращается в молодежный центр здоровья
  • при повторном обращении пациента или при подозрении на новообразование
  • если пациент обращается в профильный медцентр для динамического наблюдения своего заболевания
  • при получении медуслуг в медицинских поездах или передвижных медицинских комплексах

Во всех этих случаях пациент может самостоятельно записаться в клинике, где он хочет получить медуслуги и прийти на прием к назначенному времени.

В каких случаях пациенту не смогут выдать направление в другую клинику?

Если необходимые услуги предоставляются участковой службой. Например, прием психолога, участкового врача, медсестры, акушерки, патронаж, актив, иммунизация, профилактика, ЗОЖ, школа подготовки к родам, некоторые диагностические исследования и другие услуги.

Если у вас остались вопросы, то можете обращаться в Фонд по следующим каналам связи: официальный сайт fms.kz, контакт-центр 1414, мобильное приложение Qoldau 24/7 и SaqtandyryBot в Telegram.

 


 

Жылдам ақпарат алу үшін Facebook, Instagram желілері мен Telegram каналымызға жазылыңыз!

Тағы да оқыңыз: